Investeringsplan NMBS

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
RhB

Bericht door RhB »

Dat is een feit, echter wordt het geen tijd om materieel dat in 1962 en 63 werd gebouwd te vervangen door nieuw materieel. :roll:
En met een GEN in het vooruitzicht met meer stop treinen tussen desbetreffende eindpunten en het Hoofdstedelijk gewest, lijkt me nieuw materieel aangewezen.
RhB

Bericht door RhB »

Een MS 96 alleen, dat is de laatste dienst Brussel - Welkenraedt. Normalerwijze voldoende, enkel niet wanneer er een voetbalmatch te Anderlecht was.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Het materieel doet het toch nog. En als de trein op tijd is, en ge zit een beetje in de warmte, dan mag het oud materieel nog 120.000.000.000 jaar meegaan voor mijn part :!:
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5295
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Hallo,

Er rijden meer ms 96 solo dan je zou denken: bepaalde diensten op Lille - Oostende, Herstal - Lille, op de IR Gent - Luchthaven, op zaterdag en zondag na de splitsing in Landen, alle dagen na de splitsing in Brugge, enkele vroege en late diensten op Brussel - Luxemburg.
Met vriendelijke groet

overweg13
Jonathan

Bericht door Jonathan »

overweg13 schreef:Hallo,

Er rijden meer ms 96 solo dan je zou denken: bepaalde diensten op Lille - Oostende, Herstal - Lille, op de IR Gent - Luchthaven, op zaterdag en zondag na de splitsing in Landen, alle dagen na de splitsing in Brugge, enkele vroege en late diensten op Brussel - Luxemburg.
Waarom moet die IR h eigenlijk met een MS 96 rondrijden. Op IC verbindingen zitten ze soms nog met MS 80 en daar hebben ze MS 96 :!:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Soms rijden er nog klassieke motorstellen IC's... Je moet niet vragen welke kloof er soms is!
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Er is wel degelijk nood aan IC-materiaal :wink:
misschien kan een 13+I6/I10 wel een oplossing vormen :P
Jonathan

Bericht door Jonathan »

I11 te weinig. Dat geloof ik niet. Al eens in Oostende geweest na het begin van het huren van de I11. :?:
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

eens reeks 14 (droom) er is zullen die I11 wel snel achter 13nen hangen zeker :P
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5295
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

SIMPY.be schreef:Soms rijden er nog klassieke motorstellen IC's... Je moet niet vragen welke kloof er soms is!
Ah, waar? Mogelijk één laatavondtrein op lijnen 25/124 om veiligheidsredenen, maar verder????
Met vriendelijke groet

overweg13
Bert

Bericht door Bert »

De IC F heeft een tijdje met klassieke stellen gereden.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Bert schreef:De IC F heeft een tijdje met klassieke stellen gereden.
Volgens een paar mensen op dit forum doen ze nog een IC L met klassieke stellen.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

den IC L iedere dag 1x
(een jaar geleden meerdere keeren oer dag)
en de IC G ook een keer (heb ik toch vóór de crach gelezen)
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Een tijdje geleden reden ze ook soms op de IC G.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Ruben schreef:Een tijdje geleden reden ze ook soms op de IC G.
Ze hebben de IC G ook nog gedaan met twee locs van de HLE 21/27 (een vanvoor en een vanachter) en I 11 in het midden.
Plaats reactie