Dat is een feit, echter wordt het geen tijd om materieel dat in 1962 en 63 werd gebouwd te vervangen door nieuw materieel.
En met een GEN in het vooruitzicht met meer stop treinen tussen desbetreffende eindpunten en het Hoofdstedelijk gewest, lijkt me nieuw materieel aangewezen.
Het materieel doet het toch nog. En als de trein op tijd is, en ge zit een beetje in de warmte, dan mag het oud materieel nog 120.000.000.000 jaar meegaan voor mijn part
Er rijden meer ms 96 solo dan je zou denken: bepaalde diensten op Lille - Oostende, Herstal - Lille, op de IR Gent - Luchthaven, op zaterdag en zondag na de splitsing in Landen, alle dagen na de splitsing in Brugge, enkele vroege en late diensten op Brussel - Luxemburg.
Er rijden meer ms 96 solo dan je zou denken: bepaalde diensten op Lille - Oostende, Herstal - Lille, op de IR Gent - Luchthaven, op zaterdag en zondag na de splitsing in Landen, alle dagen na de splitsing in Brugge, enkele vroege en late diensten op Brussel - Luxemburg.
Waarom moet die IR h eigenlijk met een MS 96 rondrijden. Op IC verbindingen zitten ze soms nog met MS 80 en daar hebben ze MS 96