Noorderkempen Brecht !!!!!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
dentheo
Berichten: 8182
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door dentheo »

rds schreef:Is de dienstverlening van de Lijn dan momenteel niet goed? Ik zie toch altijd 2 bussen aankomen 5 minuten voor de trein vertrekt?
Er zijn vanaf september (7 of 1 ?) vier buslijnen met symmetrietijd op het uur...
Er zullen dus 8 (!) bussen aankomen iets voor het uur en iets na het uur, wegrijden....
Theo
Groeten vanop de Heide
thejay
Berichten: 450
Lid geworden op: 11 dec 2006, 21:38
Locatie: Waasland
Contacteer:

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door thejay »

dentheo schreef:
rds schreef:Is de dienstverlening van de Lijn dan momenteel niet goed? Ik zie toch altijd 2 bussen aankomen 5 minuten voor de trein vertrekt?
Er zijn vanaf september (7 of 1 ?) vier buslijnen met symmetrietijd op het uur...
Er zullen dus 8 (!) bussen aankomen iets voor het uur en iets na het uur, wegrijden....
euhm Theo 8 bussen??

602 in beide richtingen: 2
440 in beide richtingen: 2
432 zelfde bus keert: 1
dus ik kom echt maar aan 5 buskes :)
dentheo
Berichten: 8182
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door dentheo »

thejay schreef:
dentheo schreef:
rds schreef:Is de dienstverlening van de Lijn dan momenteel niet goed? Ik zie toch altijd 2 bussen aankomen 5 minuten voor de trein vertrekt?
Er zijn vanaf september (7 of 1 ?) vier buslijnen met symmetrietijd op het uur...
Er zullen dus 8 (!) bussen aankomen iets voor het uur en iets na het uur, wegrijden....
euhm Theo 8 bussen??

602 in beide richtingen: 2
440 in beide richtingen: 2
432 zelfde bus keert: 1
dus ik kom echt maar aan 5 buskes :)
Ik dacht vier lijnen ...waarvan er inderdaad misschien één keert op het station, rest zit ergens in zijn traject en daar heb je er twee van...
Theo
Groeten vanop de Heide
thejay
Berichten: 450
Lid geworden op: 11 dec 2006, 21:38
Locatie: Waasland
Contacteer:

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door thejay »

dentheo schreef:Ik dacht vier lijnen ...waarvan er inderdaad misschien één keert op het station, rest zit ergens in zijn traject en daar heb je er twee van...
Zie netplan van de omgeving op:
http://www.delijn.be/images/brecht_wuus ... 7-9278.pdf
dentheo
Berichten: 8182
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door dentheo »

thejay schreef:
dentheo schreef:Ik dacht vier lijnen ...waarvan er inderdaad misschien één keert op het station, rest zit ergens in zijn traject en daar heb je er twee van...
Zie netplan van de omgeving op:
http://www.delijn.be/images/brecht_wuus ... 7-9278.pdf
Dan heb ik de berg papiertjes die men kreeg bij de opening van het station verkeerd verstaan blijkbaar.

En gaan die veranderingen in vanaf begin schooljaar of 8 sept ?
Theo
Groeten vanop de Heide
K V B
Berichten: 3328
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door K V B »

thejay schreef:
dentheo schreef:Ik dacht vier lijnen ...waarvan er inderdaad misschien één keert op het station, rest zit ergens in zijn traject en daar heb je er twee van...
Zie netplan van de omgeving op:
http://www.delijn.be/images/brecht_wuus ... 7-9278.pdf
Wel vreemd dat er geen bus Wuustwezel - Brecht (met halte aan het station) is...
thejay
Berichten: 450
Lid geworden op: 11 dec 2006, 21:38
Locatie: Waasland
Contacteer:

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door thejay »

dentheo schreef:Dan heb ik de berg papiertjes die men kreeg bij de opening van het station verkeerd verstaan blijkbaar.

En gaan die veranderingen in vanaf begin schooljaar of 8 sept ?
Wij starten op 1 september.

Een rechtstreekse lijn vanuit Wuustwezel naar het station (440 rijdt omweg via Loenhout, dus het kan wel) ligt moeilijk omdat die baan door een militair oefenterrein loopt dat zonder voorafgaande kennisgeving altijd afgesloten kan worden; dus dan sta je daar met de bus voor een slagboom...

Wuustwezel houdt dan ook z'n sneldienst 641 naar Antwerpen.
Daan

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Daan »

Gisteren reed de 1347-shuttle een vijftal extratreinen vanuit Noorderkempen, voor de Chiro.
Trammist

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Trammist »

Daan schreef:Gisteren reed de 1347-shuttle een vijftal extratreinen vanuit Noorderkempen, voor de Chiro.
Juist, ik wou het hier gisteren nog komen posten, maar het was tijd om te gaan slapen...

Ik stapte daar rond 19:00 uit de Benelux vanuit Amsterdam, en wat zag ik daarstaa op spoor 21? Juist, de Brechtshuttle, met een personeelslid van de NMBS ernaast, waarschijnlijk de TB. Ik vroeg 'm "Wat doet die Brechtshuttle hier? Die rijdt normaal toch niet vandaag?", antwoord "Da's voor de Chiro, 2 wagons (M6) zaten vol, en nog een derde matig gevuld.", en dan nog "U mag mee als u wilt, er zit toch geen kat op en ik moet deze trein nog 3x doen vandaag", maar ik ging niet mee omdat ik helemaal niet in Brecht of omstreken woon...
Laatst gewijzigd door Trammist op 30 aug 2009, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1829
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Portbou »

EDIT - Post niet meer van toepassing...
Laatst gewijzigd door Portbou op 31 aug 2009, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Trammist

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Trammist »

Het spijt mij ten zeerste. :cry:
Hobbes
Berichten: 748
Lid geworden op: 30 mei 2006, 18:08
Locatie: Hemiksem

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Hobbes »

En dan zijn uw denigrerende details nog verkeerd,ik was de bestuurder van dienst, en ik ben niet klein (1,90m) en zeker niet zenuwachtig.
Het zal waarschijnlijk de treinbegeleider zijn geweest, die jongen was een maand alleen aan het bollen, misschien normaal dat hij een beetje zenuwachtig leek?

In ieder geval, de eerste twee treinen zaten afgeladen vol, de derde idd matig, de laatste twee hebben ledig gereden.
Er waren 5 treinen voorzien, de chiro zal zich wat miskeken hebben op het aantal deelnemers/reizigers zeker?
13'erke

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door 13'erke »

Gisterenavond (zondagavond) stonden er 2 stammen M6 in het station van Noorderkempen, samen met 2 62tigers TBL2!
Trammist

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Trammist »

Hobbes schreef:En dan zijn uw denigrerende details nog verkeerd,ik was de bestuurder van dienst, en ik ben niet klein (1,90m) en zeker niet zenuwachtig.
Het zal waarschijnlijk de treinbegeleider zijn geweest, die jongen was een maand alleen aan het bollen, misschien normaal dat hij een beetje zenuwachtig leek?
Mijn fout, wederom mijn excuses.
Plaats reactie