Voor de liefhebbers van Internationale spoorbedrijven, nodig ik uit om de nieuwe website van Europorte /Eurotunnel te bekijken, en dus te waarnemen da Eurotunnel sinds kort meer is dan de uitbatting van de tunnel en het bijhordende vervoer van vrachtwagens, bussen en personnenwagens.
We hebben ook de uitbating gekocht van het spoorvervoer in de haven van Duinkerken. Wat zowat 200km spoor bevat en een 5 tal seinhuizen (jes).
Dus het gaat om het onderhoud en exploitatie gedurende 11 jaar.
het is een markt van ongeveer 24,8M€ over 7 jaar.
www.europorte.com
Europorte by Eurotunnel
-
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Europorte by Eurotunnel
Even proberen te begrijpen....nighttrain schreef:Voor de liefhebbers van Internationale spoorbedrijven, nodig ik uit om de nieuwe website van Europorte /Eurotunnel te bekijken, en dus te waarnemen da Eurotunnel sinds kort meer is dan de uitbatting van de tunnel en het bijhordende vervoer van vrachtwagens, bussen en personnenwagens.
http://www.europorte.com
Europorte Channel rijdt (reed als Europorte 2) de goederentreinen door de tunnel...maar nu eventueel ook verder tot bv. Dagenham etc?
Maar wie rijdt de shuttles ???
En bij welk stuk behoort gij nu ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Europorte by Eurotunnel
Europorte channel sleept de treinen door de tunnel met de class 92.dentheo schreef:Even proberen te begrijpen....nighttrain schreef:Voor de liefhebbers van Internationale spoorbedrijven, nodig ik uit om de nieuwe website van Europorte /Eurotunnel te bekijken, en dus te waarnemen da Eurotunnel sinds kort meer is dan de uitbatting van de tunnel en het bijhordende vervoer van vrachtwagens, bussen en personnenwagens.
http://www.europorte.com
Europorte Channel rijdt (reed als Europorte 2) de goederentreinen door de tunnel...maar nu eventueel ook verder tot bv. Dagenham etc?
Maar wie rijdt de shuttles ???
En bij welk stuk behoort gij nu ?
en met de PRIMA eventueel door UK en Frankrijk.
Maar laten we zeggen dat het een overgangsreeling is om uiteindelijk 1 Europorte te worden op uitzondering van het filiaal in Dijon en Socorail welke gekend is op de industriele sites.
iedereen werkt voor de Eurotunnel groep ener zijn al intern verschuivingen bezig om 1 huistijl te bekomen op gebied van documentatie,procedures enz ,die tot nu nu hun deugdelijkheid hebben aangetoond. Gezien er bij het oorspronkelijke Eurotunnel veel mensen werken uit verschillende regios van herkomst, hebben die de mogelijkheid om terug te keren naar hun roots. Anderen die willen verhuizen naar een andere regio in Frankrijk kunnen zch nu al kandidaat stellen. Naargelang hun profiel zullen er aanbiedingen volgen. De shuttles worden bestuurd door bestuurders die ofwel enkel deze verbinding doen of anderen die ook met transmanche locs rijden. Dus polyvalentie.