info over jobinhoud van eerste onderstationchef infrabel

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Linda

info over jobinhoud van eerste onderstationchef infrabel

Bericht door Linda »

Het schriftelijk exaam heb ik al achter de rug en binnen een paar dagen mag ik naar het mondeling exaam te Brussel gaan, voor aanwerving als eerste onderstationchef voor de regio noord-west (hopelijk depot Gent)
Aangezien ik niet bepaald uitblink in mondelinge examens, stel ik me dan ook da vraag, wat de job nu net inhoudt.
Ik weet dat het hem erom gaat, dat het transpot over de sporen veilig verloop; maar wat houdt dan eigenlijk in ?
Hoe ziet een dag er uit ? Zit er verschil op, volgens welke ploeg men presteert ?
Wat zijn eigenlijk de taken van een eerste onderstationchef bij infrabel ?

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: info over jobinhoud van eerste onderstationchef infrabel

Bericht door Asterix »

Beste Linda, veel werd toch uitgelegd op de verplichte infosessie? Heb je al eens de moeite gedaan om in deze rubriek ('Werken bij de spoorwegen') rond te neuzen in de verschillende topics? Heb je al eens de website van Infrabel bekeken? Zeker het gedeelte waarin de verschillende functies worden voorgesteld? Heb je al eens een gesprek gehad met iemand die het kan weten?

Kortom, heb je eigenlijk al wel moeite gedaan? :roll:
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: info over jobinhoud van eerste onderstationchef infrabel

Bericht door groentje »

Een kleine tip, toch: een eerste onderstationschef doet quasi hetzelfde werk als een 'gewone' onderstationschef. Hij/zij wordt alleen beter betaald, en maakt in theorie meer kans op hogere functies.
Plaats reactie