Zijn Fransen zó dom ?!?

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

met welke loc mag dat wezen??? (nummer bedoel ik)
phantom27

Bericht door phantom27 »

Ah maar dan heb ik er voor de belgische mensen ook nog wel 1 waar ik als hollander effe de functie niet van snap :shock:
Als ik de afgelopen tijd de zaken goed gevolgd heb dan is dit bord de aanduiding voor een halte/station van de NMBS,toch knap dan rijden zonder spoor op een brug :wink:
Bijlagen
DSC_5099 copy (Medium).jpg
DSC_5099 copy (Medium).jpg (37.83 KiB) 4639 keer bekeken
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Euh, als ik me niet vergis rijden de treinen in Ekeren daar onder de brug, en is het station achter de hoek gelegen (beneden aan de brug naar rechts, dacht ik zelfs).

Grtz,
Maikel
TBbart

Bericht door TBbart »

een waar een 53 rijd?? :?
Wover

Bericht door Wover »

TBbart schreef:een waar een 53 rijd?? :?
LGV in aanbouw ofzo? Ik gok ergens tussen Brussel en Leuven of tussen Leuven en Luik
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22549
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

MaiKeg schreef:Euh, als ik me niet vergis rijden de treinen in Ekeren daar onder de brug, en is het station achter de hoek gelegen (beneden aan de brug naar rechts, dacht ik zelfs).

Grtz,
Maikel
idd dit bord dit om een station of stopplaats beter terug te vinden en dus op te merken in het landschap :-) dus kan het zijn dat je aan het bord staan is moet rondzien om de halte of het station zelf te zien he :-) zonodig is onder u (in dit geval sta je toch op een brug)
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

MaiKeg schreef:
prahsharp schreef:Afbeelding
In welk Belgisch gemeente'ke mag dat wezen?
Herent. Maar het zou kunnen dat die situatie ondertussen rechtgezet is, ben niet helemaal zeker...
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

SIMPY.be schreef:Afbeelding
Ah, deze foto is te Gendron-Celles gemaakt! :D Ik ben er vorige week donderdag nog gepasseerd! :P

Ze bedoelen gewoon dat het perron naar Bertrix naar links is en het perron naar Dinant naar rechts is! :P
Pierre

Bericht door Pierre »

Neenee, links is voor de grote treinen (IC enzo) en rechts voor de stoptreinen, zie maar naar de grootte van het prentje van de trein, het verschilt.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

In Gendron-Celles is het ook zo, deze wegwijzer staat er om aan te duiden dat spoor 2 onder de brug is.
Maar er zijn verschillende stations in België waar het zo staat...
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Ik ben die foto nog tegengekomen, en ik meen me te herrineren dat die in Ronse gemaakt is.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Ronse?

De stationsomgeving van Ronse ziet er bij mijn weten toch wel anders uit... En daarbij, in dat geval zou het ook in het Nederlands aangegeven staan, aangezien Ronse een tweetalige stad is. (Want ook de bussen rijden daar met tweetalige bestemmingsfilms!)
Plaats reactie