TSP zondag 10 september

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

ThomSten schreef:Was het niet zo dat de 5001 in de herfst terug 'afgebroken' werd?
Ik dacht gehoord te hebben dat dit 'blauwe' maar een tijdelijk iets was (voor de presentatie van het Mehano-model) en dat leter op het jaar deze loc terug een ander kleurtje zou krijgen.
Het zou kunnen, maar of je hem nu terug herschilderd of niet, rijden zal die toch niet aangezien het een plukloc is...
Dus dat is enkel geldverspilling!
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
ThomSten schreef:Was het niet zo dat de 5001 in de herfst terug 'afgebroken' werd?
Ik dacht gehoord te hebben dat dit 'blauwe' maar een tijdelijk iets was (voor de presentatie van het Mehano-model) en dat leter op het jaar deze loc terug een ander kleurtje zou krijgen.
Das bij wet verboden om die terug te schildern, want ik heb hem nog niet op foto :lol: .
Ik dacht dat men die een jaar zo ging laten... Nuja, ik hoop het, want, ik heb hem nog niet op foto, en wil hem wel op foto...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1219
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

In Op De Baan staat dat de 6003 de stuurposten van de 5117 alias 5001 zal krijgen.
Bert

Bericht door Bert »

Joris schreef:Hallo,
5307 schreef:ok, willen alle kleurenblinden deze topic verlaten??? :roll:
Hij is blauw, en het is beter dan niks hé!!!Nu heb je tenminste nog een 5001, anders had je er geen.
Alleen jammer dat men blijkbaar de pluklocs niet uit elkaar stelt zodat die goed te fotograferen zijn, mabon, das een detail.
Weet er iemand wanneer die opendeurdagen in december zijn? Want dat staat niet op de site, en ik zou er misschien nog eens heen gaan.
Groeten,
Joris De Mol
Die kon je wel goed fotograferen hoor. De zon stond hoog genoeg aan de hemel zodanig dat het mogelijk was om die locs te fotograferen zonder de schaduw van de loc ernaast op de foto te hebben. :) :wink:
Plaats reactie